Recorregut

Mapa cartogràfic cedit pel Tossal Cartografies

La cursa tindrà una llargada de 20km amb un desnivell acumulat d'uns 1100m+ aproximadament.
Iniciarem la cursa al Pavelló Poliesportiu, creuarem la Pobla de Benifassà i per a sortir per davant l'alberg la Font Lluny. Baixarem a la Font i en descens anirem a buscar el PR que passa per davant dels safaretjos. D'aquí, en forta pujada, agafarem el camí que puja al Mas de n'Insa. Una vegada arribats continuarem a l'esquerra en direcció al Mas de l'Esquetxe i abans de la Lloma del Pastor descendirem per la Pinadessa Espesa de cara al Ballestar.
Aquesta sendera ens deixarà a l'entrada dels Estrets que la seguirem a la dreta per pujar al Ballestar pel camí vell. Una vegada arribem al Ballestar el creuarem i anirem a buscar la pista del Reclot i els Baciets per l'antic camí del Convent de Santa Maria de Benifassà.
Creuarem la carretera dues vegades i agafarem la sendera que puja fins la Ombria del Pradet per a fer la forta pujada de la Palmereta. Aquí seguirem  rectes pel Racó del Secretari fins arribar a la Portella, on continuarem el PR en baixada fins entrar a la Pobla pel cementiri i arribar a la zona esportiva.